Pasak juos gaminančios ir parduodančios firmos vadovo, tokie laivai, kaip Mike’o Lyncho sudužusi superjachta, yra „nenuskandinami“.
„The Italian Sea Group“ generalinis direktorius Giovanni Costantino sakė „Sky News“, kad pirmadienį prie Porticello (Sicilija) krantų per audrą apvirtusios Bayeso superjachtos projektavimo ir konstrukcijos trūkumų nėra.
Buvo rasti penki kūnai trečiadienį narai – patvirtintų žuvusiųjų skaičius padidintas iki šešių.
Italijos jūrų grupei taip pat priklauso įmonė, kuri pastatė britų technologijų magnatą Lyncho Bayesian, o Costantino teigė, kad šie laivai „yra saugiausi absoliučia prasme“.
„Būdamas „Perini“ (valčių) gamintojas, puikiai žinau, kaip visada buvo kuriamos ir gaminamos valtys“, – sakė jis.
„O kadangi Perini yra burlaivis, burlaiviai yra žinomi kaip patys saugiausi.
Jis sakė, kad jų struktūra ir kilis padarė juos „neskandinamais kūnais“.
Skaitykite daugiau apie šią istoriją:
Kodėl superjachtos nuolaužų paieška buvo tokia sunki?
Herojus mama „miegojo su kūdikiu ant denio, kai audra nuskandino jachtą“
Ponas Costantino sakė, kad žinios apie nuskendimą „įvedė mane į liūdesį iš vienos pusės, o iš kitos – į netikėjimą“.
„Šis incidentas skamba kaip neįtikėtina istorija tiek techniškai, tiek kaip faktas“, – sakė jis.
Suprantama, kad incidentą tiriantys Italijos prokurorai ir toliau apklausia išgyvenusiuosius.
Antradienį jie daugiau nei dvi valandas apklausė kapitoną, kad padėtų atkurti, kas nutiko, ir pateiktų naudingų techninių detalių.
Keturi britų inspektoriai taip pat yra Portičele ir pradėjo preliminarų įvykių vertinimą.
Suprantama, kad jie apžvelgs visus svarbius incidento aspektus, įskaitant laivo dizainą, stabilumą ir veikimą. Jie taip pat išnagrinės patirtų oro sąlygų poveikį.
Laive buvo 22 žmonės, iš kurių 15 buvo išgelbėti, įskaitant britus Šarlotė Golunski ir jos vienerių metų dukra Sofija.
Ketvirtadienio rytą narai atnaujins pastangas išgabenti į krantą anksčiau rastą kūną. Dar vienas žmogus tebėra dingęs.