Į IoT integruotos technologijos sukūrė sklandų būdą įmonėms valdyti savo transporto parką. Tačiau daiktų internetas kyla su kibernetinio saugumo grėsmėmis. Kuo daugiau ryšio, tuo didesnė rizika. Todėl transporto parko valdymo komandos turi suprasti šių technologijų pažeidžiamumą ir geriausią kibernetinio saugumo praktiką, kad jų išvengtų.

Augantis daiktų interneto saugumo poreikis automobilių parko valdyme

IoT tapo būtinas pramonės šakoms, kurioms reikalingas didelis transporto priemonių parkas. Valdydami automobilių parką, daiktų interneto sprendimai nuolat renka duomenis, kad padėtų įmonėms sekti savo transporto priemones realiuoju laiku ir planuoti efektyviausius maršrutus. Ši technologija taip pat leidžia atlikti diagnostiką nuotoliniu būdu, užtikrinant savo veiklos saugumą ir patikimumą. Dėl šio technologinio sprendimo jis yra labai vertingas turtas siekiant maksimaliai išnaudoti transporto parką, tuo pačiu sumažinant veiklos sąnaudas.

IoT pagrįsto transporto parko valdymo rinka auga. Tai buvo vertinama 8,5 mlrd. USD 2023 mo dabar rinkos tyrinėtojai skaičiuoja, kad nuo 2024 m. iki 2032 m. jis padidės 11 %. Šis augimas yra gera žinia daiktų interneto gamintojams, tačiau dėl didėjančio naudojimo kyla ir didėjančio kibernetinio saugumo problemų.

Kibernetinių atakų prieš daiktų internetu pagrįstas sistemas daugėja nerimą keliančiu greičiu. 2022 metais buvo daugiau nei 112 mln. IoT pažeidimųtai yra didelis šuolis nuo 32 mln., apie kuriuos pranešta prieš ketverius metus. Didėjant daiktų interneto saugumo pažeidžiamumui, transporto parko valdymas turi pašalinti kibernetinio saugumo grėsmes, kol jos nesukels veiklos sutrikimų ir finansinių nuostolių.

Mažos įmonės yra ypač pažeidžiamos kibernetinių grėsmių. Remiantis tyrimais, maždaug 43 % kibernetinių atakų tiksliniai startuoliai. Šioms įmonėms dažnai trūksta išteklių, kad galėtų įgyvendinti stiprias kibernetinio saugumo priemones, todėl jos tampa patraukliu taikiniu įsilaužėliams. Automobilių parkų valdytojams, kurie naudojasi daiktų interneto įrenginiais, kad galėtų sekti ir stebėti savo transporto priemones, tvirtų saugos protokolų užtikrinimas yra labai svarbus siekiant apsaugoti savo verslą ir klientus.

Pagrindinės kibernetinio saugumo problemos, susijusios su daiktų internetu ir automobilių parko valdymo sistemomis

IoT integracijai plečiant transporto parko valdymą, atsiranda keletas pažeidžiamumų, galinčių pakenkti sistemos saugumui ir transporto parko saugai. Šių svarbiausių saugumo problemų supratimas yra pirmasis žingsnis siekiant apsaugoti IoT pagrįstas transporto parko valdymo sistemas.

Duomenų pažeidimai ir neteisėta prieiga

Kadangi automobilių parko valdymo sistemos remiasi daiktų interneto įrenginiais, kad rinktų neskelbtiną informaciją, įmonėms kyla didesnė duomenų poveikio rizika. „IoT“ įrenginiai yra labiausiai pažeidžiami kibernetinių atakų, nes juose dažnai trūksta duomenų šifravimo.

Tai leidžia įsilaužėliams lengvai pasiekti įvairius įėjimo taškus, kuriuos suteikia šie prijungti įrenginiai. Turint daug duomenų, kuriuos surenka šios technologijos, vienas pažeidimas gali leisti įsilaužėliams perimti informaciją, kuri perduodama tarp įrenginių ir sistemos.

GPS klaidinimas ir trukdymas

Kai įsilaužėliai gauna prieigą prie automobilių parko valdymo sistemų, jie gali visiškai valdyti transporto priemones. Kibernetiniai užpuolikai gali sutrikdyti GPS signalus ir priversti vairuotojus pasirinkti nepatogius maršrutus. Be to, manipuliavimas GPS signalais gali blokuoti transporto priemonės buvimo vietą ir ryšį. Tokio lygio atakos gali rimtai sutrikdyti įmonės veiklą ir sukelti finansinių nuostolių.

Geriausia daiktų internetu pagrįstų automobilių parko valdymo sistemų apsaugos praktika

Automobilių parko valdymas gali sustiprinti jų IoT sistemų ir personalo saugą ir saugumą, vadovaudamasis keliomis geriausios praktikos pavyzdžiais.

1. Atlikite rizikos analizę

Rizikos analizė yra labai svarbi norint suprasti su tuo susijusius sumas ir kokios strategijos gali imtis transporto parko vadovai, kad įgyvendintų veiksmingas daiktų interneto saugumo priemones. Atlikite šį žingsnį įvertindami sistemos pažeidžiamumą ir atakų tikimybę. Įvertinus šiuos veiksnius, vadovybė gali sutelkti dėmesį į sritis, kurios kelia didžiausią riziką, ir teikti pirmenybę savo saugumo pastangoms.

2. Naudokite šifravimą nuo galo iki galo

Duomenų šifravimas yra pagrindinis žingsnis siekiant apsaugoti informaciją, perduodamą tarp daiktų interneto įrenginių ir transporto parko valdymo sistemų. Šie saugumo sprendimai užtikrina, kad duomenys būtų saugūs nuo tada, kai jie palieka įrenginį, kol pasiekia numatytą paskirties vietą.

Nuo galo iki galo šifravimo naudojimo pranašumas yra tas, kad duomenys yra neįgaliotoms šalims beveik neįmanoma pažeisti ir iššifruoti. Nesvarbu, ar tai būtų transporto priemonės diagnostika, vietos duomenys ar vairuotojo elgesio ataskaitos, programinės įrangos šifravimas apsaugos šią neskelbtiną informaciją, kai ji keliauja per tinklus.

3. Įdiekite įrenginio autentifikavimą ir prieigos valdiklius

Užtikrinti, kad tik įgalioti įrenginiai ir vartotojai galėtų pasiekti transporto parko valdymo sistemą, yra pagrindinė saugumo priemonė. Pradėkite diegdami stiprius įrenginio autentifikavimo protokolus, pvz., kelių veiksnių autentifikavimą. Taip neleisite niekam neleistinų prieigos prie tinklo.

Be to, labai svarbu pritaikyti prieigos valdiklius. Šis veiksmas padidina saugumą apribojant leidimus pagal vartotojo vaidmenis, užtikrinant, kad jais galėtų naudotis tik tie, kuriems reikia prieigos prie konkrečių duomenų ar sistemos funkcijų. Šios priemonės sukuria kitą apsaugos lygį, sumažindamos pažeistų įrenginių ir viešai neatskleistos grėsmės riziką.

4. Suplanuokite reguliarius programinės įrangos atnaujinimus

Visiems daiktų interneto įrenginiams ir transporto parko valdymo programinei įrangai reikia atnaujinimų, kad būtų išlaikyta sauga. Kibernetiniai nusikaltėliai dažnai išnaudoja šias galimybes, nes pasenusi programinė įranga ir programinė įranga padidina pažeidžiamumą. Štai kodėl labai svarbu planuoti reguliarius programinės įrangos atnaujinimus ir pataisas. Šie naujinimai ištaisys saugos spragas ir pagerins bendrą sistemos našumą.

Jei įmanoma, automatizavus naujinimus galima užtikrinti, kad visos technologijos veiktų naujausiomis versijomis, taip sumažinant kibernetinių atakų riziką.

5. Tinklo segmentavimas

IoT įrenginių atskyrimas nuo įmonės tinklo yra pagrindinė strategija siekiant apriboti kibernetinių atakų poveikį. Automobilių parko valdymas gali tai pasiekti padalindamas tinklą į mažesnius segmentus. Šis veiksmas gali pažeisti vieną sistemos dalį, nepažeidžiant viso tinklo.

Todėl, jei vienas segmentas yra pažeidžiamas, užpuolikas negali pasiekti slaptų duomenų, turinčių įtakos likusiai verslo veiklai. Keli sluoksniai padidina sistemos saugumą ir sumažina plačiai paplitusios žalos riziką.

Pirmenybė teikiama daiktų interneto saugai, kad būtų galima saugiau valdyti automobilių parką

IoT auga automobilių parko valdymo srityje, todėl saugumo priemonių įgyvendinimas yra itin svarbus. Apsvarstykite galimybę sukurti geriausių praktikuojamų saugumo priemonių sistemą, kad laivynai ir toliau veiktų. Kai komandos aktyviai saugo savo įmonės duomenis, jos ilgainiui gali išlaikyti didesnę sėkmę ir saugumą.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -