Technologijos jau seniai vaidino svarbų vaidmenį kasdieniame gyvenime. Dabar, naudodamos tokius įrenginius kaip nešiojamos technologijos, mokyklos imasi naujo požiūrio į švietimą. Nuo išmaniųjų laikrodžių iki išmaniųjų akinių – nešiojami įrenginiai keičia vaikų sąveiką su informacija. Šie įrenginiai tampa vis labiau paplitę kasdienėje veikloje, suteikiant pedagogams įrankius pagerinti akademinius rezultatus ir sukurti geresnę mokymosi aplinką visiems.

Kas yra nešiojama technika?

Nešiojamieji yra elektroniniai prietaisai, kuriuos žmonės gali dėvėti kaip priedus. Ši technologija turi išmaniųjų galimybių, kurios padeda vartotojams atlikti daugybę užduočių. Nešiojamuose įrenginiuose yra jutikliai ir programinė įranga ir jie gali sąveikauti su naudotoju naudodami duomenis, kad pateiktų atsiliepimus realiuoju laiku.

Žmonės nešiojamąsias technologijas dažnai sieja su sveikatos priežiūros pramone, kur paslaugų teikėjai jas naudoja pacientų sveikatai stebėti. Tačiau šios naujovės plečiasi už šio sektoriaus ribų ir patenka į klases.

Pirmieji nešiojami datuojamas 1960 m kaip centimetro dydžio kompiuteris, paslėptas batų poroje. Nors jie yra primityvūs, palyginti su šiuolaikiniais įrenginiais, jie atvėrė kelią nešiojamiesiems įrenginiams, kuriuos šiandien turi dauguma vartotojų. Yra išmaniųjų laikrodžių, treniruoklių, ir virtualios realybės (VR) ausines žmonės gali nešioti ant riešų, krūtinės, arba galvos.

Vienas iš labiausiai žinomų nešiojamų įrenginių yra išmanusis telefonas. Daugeliu atžvilgių šie kišeniniai įrenginiai pakeitė žmonių sąveiką su informacija. Jie yra žymiai galingesni nei jų ankstyvieji pirmtakai. Išmanusis telefonas turi apdorojimo greitį daugiau nei 100 000 kartų greičiau nei NASA „Apollo Guidance Computer“ nuo 1969 m. Naudojant šią apdorojimo galią, nešiojamos technologijos, tokios kaip išmanieji telefonai, palengvina ir padeda lengviau ir interaktyviau mokytis.

Dabartinis „Wearable Tech“ naudojimas švietime

Nešiojamos technologijos jau daro didžiulį poveikį klasėse gerindamos mokymosi patirtį ir siūlydamos pedagogams naujų būdų, kaip įtraukti mokinius. Štai keletas dabartinių būdų, kaip mokyklos integruoja šią technologiją į švietimą.

1. Suteikia mokymosi platformą

Nešiojamos technologijos suteikia mokiniams tikslinę platformą praktiniam mokymuisi. Pavyzdžiui, išmanieji laikrodžiai ir VR ausinės padeda jiems lavinti skaičiavimo įgūdžius, nes leidžia rašyti ir išbandyti kodą. Ši betarpiška besimokančiųjų ir technologijų sąveika skatina techninių įgūdžių ugdymą ir problemų sprendimą, todėl mokymasis labiau orientuotas į taikymą.

2. Renka mokymosi duomenis

Mokyklos, renkančios duomenis naudodamos nešiojamus įrenginius, gali stebėti mokinių rezultatus ir gauti gilesnių įžvalgų apie jų pažangą. Pavyzdžiui, kūno rengybos stebėjimo priemonė gali stebėti vaiko širdies ritmą ir ištvermės lygį. Ši informacija leidžia mokytojams įvertinti savo fizinę veiklą.

3. Vadovai mokymosi struktūra

Nešiojamieji įrenginiai, tokie kaip išmanieji laikrodžiai ir išmanieji telefonai, gali sukurti struktūrizuotą bet kokios mokymosi veiklos sistemą. Šie prietaisai moko mokinius, sustiprinti jų sąveiką su matematikakalbos menas, mokslas ir kt.

Pavyzdžiui, prie vartotojo pritvirtintas išmanusis laikrodis gali būti mokinių, besimokančių matematikos sąvokų, mokytojas. Mokytojai gali siųsti nuoseklias instrukcijas tiesiai ant riešų, kad padėtų jiems spręsti lygtis. Tai suteikia pedagogams galimybę mokyti be nuolatinės priežiūros, supaprastina mokymosi procesą ir padeda mokiniams mokytis savo tempu.

4. Patobulina dalykinį mokymąsi per įtraukią patirtį

Kitas puikus nešiojamų daiktų panaudojimas švietime yra įtraukiančios mokymosi aplinkos kūrimas. Įsivaizduokite, kad mokiniai dėvi marškinėlius su prisiūtais piešiniais, kad sužinotų apie žmogaus anatomiją.

Sąveikaujant su šiais marškiniais besimokantieji gali vizualizuoti skirtingus organus, todėl biologija yra daug lengviau suvokiama. Kiti nešiojami daiktai, pvz., papildytos realybės (AR) akiniai ir VR ausinės, leidžia mokiniams tyrinėti istorinius įvykius arba vaikščioti po 3D sudėtingų chemijos molekulių modelius.

Nešiojamų technologijų ateitis švietime

Nešiojamos technologijos ateityje suteikia pedagogams įdomių galimybių. Kai kurie būdai, kaip ji galėtų formuoti šią pramonę, yra šie.

1. Personalizuoti mokymosi keliai

Nešiojami prietaisai gali pagerinti mokymąsi, siūlydami pritaikytą mokymosi patirtį. Jie galės stebėti mokymosi pažangą realiuoju laiku ir pritaikyti pamokas pagal asmens rezultatus ir mokymosi tempą.

Pavyzdžiui, išmanieji akiniai gali analizuoti mokinių dėmesio lygius pamokų metu ir pasiūlyti interaktyvų turinį ar pratimus, padedančius gilinti jų supratimą. Šis suasmenintas mokymasis užtikrina, kad kiekvienas mokinys gautų visas savo išsilavinimo galimybes, leidžiant jiems klestėti savo greičiu.

2. Žaismingas mokymasis

Nešiojami drabužiai į ugdymą įneš įdomesnės mokymosi veiklos. AR akiniai galėtų žaisti istorijos ar geografijos dalykus, leidžiančius studentams sužinoti apie senovės civilizacijas ar skirtingas šalis per virtualias šiukšlių medžiokles. Išmanieji laikrodžiai mokinius apdovanos už pasiekimus, kad jie būtų motyvuoti. Konkurencinės aplinkos sukūrimas galėtų labiau įtraukti mokinius į mokyklą.

3. Išplėstiniai duomenys ir analizė

Duomenų analizė taip pat suteiks pedagogams galimybę naudotis mašininiu mokymusi (ML) ir dirbtiniu intelektu (AI). Pavyzdžiui, išmanieji dėvimi įrenginiai gali analizuoti akių sekimo judesius, elgesio modelius ir reakcijos laiką, kad būtų galima suprasti mokinių veiklą.

Autorius elgsenos interpretavimo skaičiavimo modelių mokymasmokytojai gali suprasti, kaip gerai mokiniai išlaiko ir supranta informaciją. Kartu tai leis mokykloms suprasti, kodėl mokiniams sunku daryti pažangą, kad mokytojai galėtų pakoreguoti pamokų planus, atitinkančius jų klasės poreikius.

4. Psichinės ir emocinės gerovės palaikymas

Nešiojamos technologijos bus daugiau nei naudingos akademikams – jos taip pat galės stebėti besimokančiųjų psichinę sveikatą. Tai pasieks aptikdama naujus streso lygius ir nuotaikos pokyčius. Nešiojama apyrankė galėtų įspėti mokytojus, kad jie leisti pertraukėles ir dėmesingumo pratimus.

Šios įžvalgos padėtų mokykloms išmokti atpažinti, kada mokiniams reikia emocinės paramos, ilgainiui sukurtų palankesnę ugdymo atmosferą.

Pasiruošimas mokymuisi ateičiai naudojant Wearable Tech

Nešiojamoji technologija yra ant slenksčio, keičianti mokyklos požiūrį į švietimą ir iš naujo apibrėžti, kaip mokiniai įsitraukia į mokymosi aplinką. Nors ši naujovė jau šiandien žengia į priekį gerindama švietimą, jos galimybės ateityje yra neribotos. Tobulėjant technologijoms, jų įtraukimas į klasę bus labai svarbus kuriant šviesesnę mokymo ir mokymosi ateitį.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -