JAV ir Pietų Korėjos tyrėjų komanda ketina pradėti tirti lėktuvo katastrofos, per kurią tarptautiniame Muano oro uoste žuvo 179 žmonės, priežastis.

The nelaimės sekmadienį įvyko baisiausia lėktuvo katastrofa Pietų Korėjos istorijoje – jauniausia auka – trejų metų berniukas, rodo keleivių sąrašas, kurį matė vietos žiniasklaida.

Pietų Korėjos transporto ministerija pranešė, kad pilotas pranešė, kad jo lėktuvas susidūrė su paukščiu, kaip jis pavadino įvykiu prieš tragediją.

„Jeju Air“ lėktuvu „Boeing 737-800“ skrido 175 keleiviai ir šeši įgulos nariai, kai jis nukrito oro uoste šalies pietuose, išskridęs iš Bankoko.

Jis bandė antrą kartą avariniu būdu nusileisti po to, kai jo važiuoklė neatsidarė, kai nulėkė nuo kilimo ir tūpimo tako, atsitrenkė į sieną ir užsiliepsnojo.

Du įgulos nariai, buvę lėktuvo gale, kai jis nukrito, liko vieninteliai gyvi.

Jei norite lengviau pasiekti vaizdo įrašų grotuvą, naudokite naršyklę „Chrome“.

Lėktuvų sėdynės ir žurnalai išmėtyti ant kilimo ir tūpimo tako

Skrydžiu buvusių asmenų artimieji susirinko oro uoste laukti patvirtinimo apie jų artimųjų mirtį.

Daugelį kūnų galima atpažinti tik atlikus DNR tyrimus ir paėmus pirštų atspaudus.

Pietų Korėjos Žemės, infrastruktūros ir transporto ministerija (MOLIT) pranešė, kad tarp tų, kurie jau buvo atpažinti, yra keturi lavonai, kurie bus išleisti į laidojimo namus po konsultacijų su jų netekčių šeimomis.

Kaip atsitiko: Pietų Korėjos lėktuvo katastrofos naujienos

Moteris meldžiasi prie atminimo altoriaus už Jeju Air katastrofos aukas. REUTERS / Kim Hong-ji
Vaizdas:
Moteris meldžiasi prie atminimo altoriaus už Jeju Air katastrofos aukas. REUTERS / Kim Hong-ji

Trys palaikai buvo išleisti į laidojimo namus pietvakariniame Gvandžu mieste, o vienas – į namus sostinėje Seule, pridūrė ministerija.

Likę 175 kūnai laikomi 11-oje šaldomų konteinerių laikinajame oro uosto morge, kuris bus uždarytas iki sausio 7 d. 5 val. vietos laiku, kol vyks avarijos tyrimas.

Visų žuvusiųjų artimiesiems padeda daugiau nei 60 psichologų, pranešė MOLIT.

Tuo tarpu 11 tyrėjų iš Pietų Korėjos Aviacijos ir geležinkelių avarijų tyrimo valdybos tyrėjų komanda kartu su aštuoniais tyrėjais iš JAV tirs nelaimės priežastis.

Amerikiečių komandą sudaro vienas tyrėjas iš JAV federalinės aviacijos administracijos, trys tyrėjai iš Nacionalinės transporto saugos valdybos ir keturi žmonės iš orlaivių gamintojos „Boeing“.

Jis ateina, kai analizės centras tikrina orlaivio juodosios dėžės būklę.

MOLIT sakė: „Atliekamas išsamus pagrindinių sistemų, tokių kaip varikliai ir važiuoklės, techninės priežiūros istorijos ir šešių oro linijų, naudojančių to paties tipo orlaivius kaip ir avariją patyręs orlaivis, eksploatavimo ir techninės priežiūros įrašų būklės.

Skaityti daugiau:
Tyla ir šokas po Pietų Korėjos lėktuvo tragedijos
Ekspertas sako, kad į betono sieną atsitrenkęs lėktuvas artėja prie nusikalstamo

2024 m. gruodžio 29 d. Muano tarptautiniame oro uoste, Pietų Korėjoje, gelbėtojai apdoroja nuo kilimo ir tūpimo tako nukritusio ir sudužusio orlaivio nuolaužas. REUTERS/Kim Hong-Ji
Vaizdas:
Prie lėktuvo nuolaužų dirba gelbėtojai. Nuotrauka: Reuters

Paukščiai galėjo „užtrenkti variklį“

Pilotas paskambino, kai vienas keleivis giminaičiui atsiuntė žinutę, kad lėktuvo sparne įstrigo paukštis, pranešė „News1“.

Teigiama, kad jų paskutinė žinutė buvo tokia: „Ar turėčiau pasakyti paskutinius žodžius?

Likus dviem dienoms iki katastrofos, keleivis, kuris teigė skridęs tuo pačiu lėktuvu, sakė, kad jo variklis buvo išjungtas, kai žmonės lipo į lėktuvą. „Sky“ korespondentas regione, nuoroda į Yonhap naujienų agentūrą.

Keleivis, įlipęs į Jeju Air Flight 7C2216, sakė: „Tuo metu buvau tame pačiame lėktuve ir variklis kelis kartus išsijungė“.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -