IV pakoposnovatoriška jėga už pirmąją pasaulyje atvirojo kodo programinę įrangą, skirtą autonominiam vairavimui, ir Nihonas Kotsuviena didžiausių Tokijo taksi kompanijos, vasario mėnesį pradėjo novatorišką projektą, skirtą vairavimo duomenims surinkti naudojant taksi, turinčią duomenų įrašymo sistemą (DRS), sukurtą IV pakopos. Projekto tikslas yra sukurti generatyvinę AI, kuri padidins autonominio vairavimo saugą ir važiavimo kokybę.
Didelio masto duomenys, užfiksuoti taksi operacijų metu, bus dalijami su pagrindiniais pramonės partneriais, siekiant sudaryti optimizuotus autonominio vairavimo AI duomenų rinkinius, prisidedant prie Japonijos vyriausybės iniciatyvų siekiant skatinti 4 lygio autonominių vairavimo technologijų diegimą.
Nuo 2018 m. Lapkričio mėn. Nihonas Kotsu ir IV pakopos „Tier“ surengė eksperimentinį duomenų rinkimą autonominiam vairavimui, įformindami jų partnerystę 2024 m. Liepos mėn. IV pakopos taip pat vadovavo robotaksi koncepcijos įrodymui, integruoti autonomines vairavimo sistemas į transporto priemones ir patvirtinti paslaugas, tokias kaip važiavimo pritraukimas. Programos, žemėlapių technologijos ir operatyvinės paramos centrai. Šios pastangos neseniai sulaukė Japonijos ekonomikos, prekybos ir pramonės ministerijos paramos pagal subsidijų programą, skirtą skatinti skaitmeninę transformaciją mobilumo sektoriuje.
Pagrindinis naujausio „Nihon Kotsu“ projekto elementas yra IV pakopos „CO-MLOPS“ platforma, skirta sukurti aukštos kokybės duomenų rinkinius iš didelio masto vairavimo duomenų, surinktų visame pasaulyje. Įgalindama efektyvų dalijimąsi duomenų rinkiniais tarp autonominių vairavimo sistemos kūrėjų, platformos tikslas – paspartinti AI inovacijas ir įveikti iššūkius, su kuriais dažnai susiduria atskiros įmonės, dirbančios atskirai.
Šiame projekte „DRS“ įrengtas taksi, pasižymintis pažangiomis jutiklių sistemomis, labai svarbios autonominiam vairavimo AI plėtrai, rinksis duomenis visame Didžiajame Tokijuje, o duomenys bus dalijami su automobilių sektoriaus ir už jo ribų partnerėmis. Nors ankstesnės duomenų rinkimo pastangos rėmėsi IV pakopos bandomosiomis transporto priemonėmis, šiai iniciatyvai naudojamos Nihon Kotsu taksi, pradedant nuo penkių transporto priemonių 2025 m. Vasario mėn., Ir galiausiai padidėja iki maždaug 20.
Žvelgiant į ateitį, Nihonas Kotsu ir IV pakopos partnerystė pagilins, atlikdami bandomuosius testus, kad paspartintų „Robotaxi“ paslaugų diegimą Japonijoje. Naudodamos duomenis iš testų, inicijuotų 2024 m. Lapkričio mėn., Bendrovės planuoja sukurti 4 lygio autonomines transporto priemones ir palaipsniui teikia paslaugas keliuose regionuose, daugiausia dėmesio skiriant Tokijui.
Pradiniame etape „Robotaxi“ paslaugos bus išbandytos pagal mobilumo centro modelį, o vairuotojai dislokuotos transporto priemonėse, kad užtikrintų saugos užtikrinimą. Šiuo modeliu siekiama pagerinti regioninį prieinamumą ir įvertinti „Robotaxi“ diegimo veiklos sistemas. Transporto priemonių kūrimo ir operatyvinių vertinimų rezultatai bus dalijami kaip IV pakopos atskaitos dizainas – autonominių vairavimo sistemų, kurios ne tik sumažina įėjimo kliūtis naujoms įmonėms, projektas, bet ir tiesiogiai palaiko Japonijos vyriausybės skaitmeninių transformacijos tikslus mobilumo sektoriuje.
Komentuokite šį straipsnį per X: @IONOW_ ir apsilankykite mūsų pagrindiniame puslapyje dabar